Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11241
Название: АВТОМАТИЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ З ВИКОРИСТАННЯМ CRM-СИСТЕМ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ «1С ПІДПРИЄМСТВО»
Авторы: Яшкіна, Оксана Іванівна
Яшкина, Оксана Ивановна
Yashkina, Oksana
Сіньковська, Вікторія Миколаївна
Синьковская, Виктория Николаевна
Sinkovska, Victoria
Ключевые слова: управління
CRM-система
лояльність
відносини
автоматизація
Дата публикации: 2020
Издательство: ОНПУ
Библиографическое описание: Яшкіна, O. I. АВТОМАТИЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ З ВИКОРИСТАННЯМ CRM-СИСТЕМ НА БАЗІ ПЛАТФОРМИ «1С ПІДПРИЄМСТВО» / O. I. Яшкіна, B.M. Сіньковська // МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. - 2020. - Т. 4, № 1, - С. 44-60.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку рекомендацій стосовно створення та налаштування СRM-систем на базі програми «1С Підприємство». Також запропонована система категоризації В2В-клієнтів за критерієм «стадія відносин з клієнтом», яка полягає в основі розробки. В статті детально описані переваги від використання запропонованої розробки для основних складових підприємства, з урахуванням економічних та комунікативних цілей: продажі, маркетинг та сервіс.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11241
ISSN: 2522-9087 (Print)
2523-434X (Online)
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
Том 4 № 1 (2020)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
document.pdf688.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.