eONPUIR

Просмотр Том 4 № 2 (2020) по дате публикации

Просмотр Том 4 № 2 (2020) по дате публикации

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Кірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna (ОНПУ, 2020)
    В статті досліджено сучасну роль сторітелінгу у цифровому маркетингу, як ефективного інструменту комунікаційної політики. Доведено його значущість для нового покоління споживачів. Показано, що новітні технології змінюють ...
  • Кудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna (ОНПУ, 2020)
    У статті розглянуті основні інструменти для просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram. Розглянуто основні етапи для популяризації бренду у цій соціальній мережі, що включають: створення та налаштування ...
  • Яшкiна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Чайковська, Марина Петрiвна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Marina; Фiлатова, Вероніка Андріївна; Филатова, Вероника Андреевна; Filatova, Veronika (ОНПУ, 2020)
    The article considers the main problematic issues of application of artificial intelligence technologies in the practice of mobile marketing in Ukraine. The tendencies of development of the Internet environment in the ...