eONPUIR

Маркетинг як економічна наука

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Окландер, Михайло Анатолійович
dc.contributor.author Окландер, Михаил Анатольевич
dc.contributor.author Oklander, Mykhailo
dc.date.accessioned 2021-01-18T10:42:51Z
dc.date.available 2021-01-18T10:42:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Окландер, М. А. Маркетинг як економічна наука / М. А. Окландер // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 4, - С. 62-70. en
dc.identifier.issn 2522-9087 (Print)
dc.identifier.issn 2523-434X (Online)
dc.identifier.uri http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/11247
dc.description.abstract Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних наук та його об’єкт дослідження. Дано визначення маркетингу через його родові ознаки. Визначено чотири джерела походження маркетингу: меркантилізм, класична та неокласична політична економія, маржиналізм, інституціоналізм. Контсатовано, що в умовах діджиталізації економіки, Інтернет та інші цифрові канали змінюють форми і методи маркетингу. Відзначенно формування основ омніканального маркетингу. Окреслено напрями модернізації форм маркетингу. en
dc.language.iso uk en
dc.publisher ОНПУ en
dc.subject маркетинг en
dc.subject економічна наука en
dc.subject меркантилізм en
dc.subject політична економія en
dc.subject маржиналізм en
dc.subject інституціоналізм en
dc.subject омніканальний маркетинг en
dc.title Маркетинг як економічна наука en
dc.type Article en
opu.kafedra Кафедра маркетингу
opu.citation.journal Маркетинг і цифрові технології en
opu.citation.volume 4 en
opu.citation.firstpage 62 en
opu.citation.lastpage 70 en
opu.citation.issue 4 en
opu.staff.id oklander@opu.ua en


Файлы, содержащиеся в элементе

Этот элемент содержится в следующих коллекциях

Показать сокращенную информацию