eONPUIR

Просмотр Кафедра маркетингу по автору "1f57b557-a358-44d5-818d-5c23fa370e29"

Просмотр Кафедра маркетингу по автору "1f57b557-a358-44d5-818d-5c23fa370e29"

Отсортировать по: Порядку: Результаты:

  • Yankovoy, O.; Янковий, О. Г.; Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2015-12)
    The paper proposes a scientific and methodical approach for choosing a method of innovative products` sales forecasting depending on the stage of the innovation process. For every stage of the innovation process ...
  • Oklander, Mikhail; Yashkin, Dmitry; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкін, Дмитро Сергійович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна (2019-10)
    A scientific-methodological approach to selecting a route with a minimal projected number of road accidents among several possible routes that connect the points of departure and destination has been proposed, which is ...
  • Yashkina, Oksana; Яшкіна, Оксана Іванівна (Odessa National Polytechnic University, 2014-01)
    The paper analyzes passenger cars sales and identifies factors of manufacturers` and dealers`innovation activity that affect them. The study identifies three types of demand for cars: classic, Christmas and autumn. Sales ...
  • Янковий, О. Г.; Іankovyi, O.; Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana (Одеський національний політехнічний університет, 2014-07)
    У статті проаналізовано сучасний стан автомобілебудівних та автоскладальних підприємств України та динаміку попиту на продукцію вітчизняних автовиробників. Виявлено тенденції змін попиту на легкові автомобілі в Україні ...
  • Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна (Рукопис, 2015)
    Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Одеський національний політехнічний університет МОН ...
  • Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana (2018-03)
    У статті розглянуто сучасні тенденції маркетингових досліджень в інтернет-середовищі. Доведено, що розвиток інтернет-технологій та поширення Інтернету на всі сфери життя людини призводять до переміщення маркетингових ...