Просмотр собрания по группе - Кафедры Кафедра маркетингу

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 96 по 115 из 127 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Сегментація споживачівГричан, Яна Вікторівна; Hrychan, Yana; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetiana
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна
2022Сила емоцій в маркетингуНаніш, Юлія Іванівна; Nanish, Yulia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2021Система бренд-менеджменту підприємств fashion-індустріїКудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna
2015Система маркетингових досліджень інновацій машинобудівних підприємствЯшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна
2013Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2016Систематизація типів лояльності споживачів продукції промислових підприємствНеткова, В. М.; Netkova, V.
2021Складові ресурсного потенціалу аграрного підприємстваЛашкін, Гліб Миколайович; Лашкин, Глеб Николаевич; Lashkin, Gleb; Пучкова, Світлана Ігорівна; Пучкова, Светлана Игоревна; Puchkova, Svitlana
2014Соціально-відповідальний маркетингОкландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, Mykhailo; Dunaeva, N. V.; Окландер, Михаил Анатольевич; Дунаева, Н.В.
2015Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингуОкландер, Михайло Анатолійович; Романенко, О. О.; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2015Стратегия расширения компании ООО «Комп-сервис»Чукурная, Е. П.; Белая, Н. С.
2013Стратегічний аналіз виявлення резервів підвищення інвестиційної привабливості регіонуОкландер, Тетяна Олегівна; Топор, Людмила Іванівна; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Topor, Liudmyla; Топор, Людмила Ивановна
2015Стратегія, її види та pозробка антикризової стратегії підприємстваОкландер, Тетяна Олегівна; Іордек, Юлія Іванівна; Oklander, Tetyana; Иордек, Юлия Ивановна; Oklander, Tetyana; Iordek, Yuliia
2016Сутність та зміст логістичних ризиків промислових підприємствЯшкін, Дмитро Сергійович; Yashkin Dmytro; Яшкин, Дмитрий Сергеевич
2017Сучасні методи просування продукції промислових підприємств в ІнтернетіЧукурна, Олена Павлівна; Райнова, Оксана Василівна; Березянська, Вікторія Андріївна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна; Rainova, Oksana; Райнова, Оксана Васильевна; Berezianska, Viktoriia; Березанская, Виктория Андреевна
2020Сучасні тенденції розвитку сторітеллінгу у цифровому маркетингуКірносова, Марина Василівна; Кирносова, Марина Васильевна; Kirnosova, Maryna
2013Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
Мар-2018Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільнотиОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкина, Оксана Ивановна; Oklander, Mykhaylo; Oklander, Tetyana; Yashkina, Oksana
Сен-2013Тенденції розвитку українського ринку світлопрозорих конструкційФілиппова, Світлана Валеріївна; Filyppova, Svitlana; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Tetyana