Просмотр собрания по группе - Кафедры Кафедра маркетингу

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 28 по 47 из 127 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Автоматизація управління відносинами промислових підприємств з використанням CRM-систем на базі платформи «1с підприємство»Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна; Yashkina, Oksana; Сіньковська, Вікторія Миколаївна; Синьковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Victoria
2014Бренд – найважливіший елемент у розвитку компанійЗлатова, І. О.; Амурова, О. В.
2019Визначення логістичних ризиків у сезонних прогнозах обсягів реалізації підприємств машинобудуванняЯшкiн, Дмитро Сергiйович; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Yashkin, Dmitry
Апр-2017Використання інструментів управління персоналом у системі маркетингу відносинПучкова, Світлана Ігорівна; Puchkova, Svitlana
2019Вимірювання лояльності споживачів в умовах конкуренціїСіньковська, Вікторія Миколаївна; Cиньковская, Виктория Николаевна; Sinkovska, Viktoria
2014Вплив інтернет-маркетингу на бізнесЗлатова, І. О.; Крисенко, А. В.
2022Грінвошинг як форма екологічного маркетингу сучасних компанійОдинець, Катерина Олександрівна; Odynets, Kateryna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
Июл-2014Дослідження споживчих уподобань на ринку нових автомобілів України в умовах кризиЗлатова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Iryna
2020Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу INSTAGRAMКудіна, Алевтина Володимирівна; Кудина, Алевтина Владимировна; Kudina, Alevtyna
2016Ефективність email розсилокЗлатова, І. О.; Конкіна, В. А.
2016Использование маркетинговых стратегий в интернет-пространствеЗлатова, И. А.; Шенгелия, Я.
2022Класифікація рекламних заходівКлимова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Комплекс маркетингуОсипенко, Наталія Валеріївна; Osipenko, Natalia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
Мар-2018Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попитуКрикавський, Васильович Крикавський; Якимишин, Лілія Ярославівна; Krykavskyi, Vasylovych; Криковский, Васильевич Криковский; Yakymyshyn, Liliia; Якимишин, Лилия Ярославовна
2017Конкурентний аналіз пдприємств машинобудуванняЧукурна, Олена Павлівна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна
2015Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг")Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна;; Юрасова, Олена Сергіївна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна;; Юрасова, Елена Сергеевна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna; Yurasova, Olena
2013Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємстваОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, Оксана Іванівна; Oklander, Mykhaylo; Yashkina, Oksana; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкина, Оксана Ивановна
2017Кількісні методи оцінювання логістичних ризиківОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкін, Дмитро Сергійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Oklander, Mykhailo; Yashkin, Dmytro
2022Лідогенерація. Методи залучення нових лідівПроцей, Анна Сергіївна; Protsei, Anna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2014Маркетинг в рок-музыкеЗлатова, И. А.; Пилипенко, Д.