Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
Апр-2015Marketing research based on the use of information and communication technologiesOklander, T. O.; Окландер, Т. О.; Окландер, Т. О.
Сен-2013ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ СВІТЛОПРОЗОРИХ КОНСТРУКЦІЙФілиппова, С. В.; Окландер, Т. О.; Filyppova, S. V.; Oklander, T. O.; Филиппова, С. В.; Окландер, Т. О.
2015Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиківОкландер, Т. О.; Оklander, Т.
2015Маркетингова діяльність промислових підприємств в ІнтернетОкландер, Т. О.; Литвинюк, В. І.; Окландер, Т. О.; Литвинюк, В. И.; Oklander, T. О.; Litvinuk, V . І.
2013Стратегічний аналіз виявлення резервів підвищення інвестиційної привабливості регіонуОкландер, Т. О.; Топор, Л. І.
2015Стратегія, її види та pозробка антикризової стратегії підприємстваОкландер, Т. О.; Іордек, Ю. І.; Окландер, Т. О.; Иордек, Ю. И.; Oklander, T. O.; Iordek, Y. I.
2013Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознакОкландер, Т. О.; Oklander, Т. О.
2012Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніОкландер, Т.
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, М. А.; Окландер, Т. О.; Oklander, M. A.; Oklander, T. O.