Просмотр собрания по группе - Кафедры Кафедра маркетингу

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 117 по 127 из 127 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Управління поведінкою споживача у роздрібній торговліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
Дек-2016Управління проектом відкриття co-working-центр «Фокус»Коваленко, А. С.; Kovalenko, A.
Ноя-2014Фактори впливу на розвиток ринку нерухомості та будівельної галузі в УкраїніПедько, Ірина Анатоліївна; Pedko, Iryna
2012Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університетуОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Mykhailo
2015Формирование брендаЗлатова, И. А.; Баранова, Ю. А.
2015Формирование бренда на примере ООО «Комп-сервис»Златова, И. А.; Кравченко, Р. А.
2015Футбольный клуб «Шахтер» ДонецкЗлатова, И. А.; Сапрон, Н.
2015Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в УкраїнОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2017Цифровий маркетинг - модель маркетингу ХХІ сторіччя: [монографія]Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна
Янв-2013Ціноутворення як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo
Май-2015Інноваційні маркетингові технології в діяльності суб’єктів сфери фітнесуЗамлинська, Ольга Володимирівна; Zamlynska, Olha