Просмотр собрания по группе - Авторы 10425a14-f865-4d38-b6d4-a9ff47eeb34f

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 25  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Development of the subsystem of forecasting for the system of marketing information management at an industrial enterpriseOklander, Mykhailo; Oklander, Tatyana; Pedko, Iryna; Yashkina, Oksana; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Педько, Ирина Анатольевна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна
2017The mechanism of formation innovations marketing potential: monographOklander, Mykhailo; Oklander, Tatyana; Yashkina, Oksana; Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Татьяна Олеговна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Яшкина, Оксана Ивановна
Фев-2014Methodological approaches to logistic risks assessmentOklander, Mykhailo; Окландер, Михайло Анатолійович; Yashkin, Dmytro; Яшкін, Дмитро Сергійович
2015Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг")Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна;; Юрасова, Олена Сергіївна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна;; Юрасова, Елена Сергеевна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna; Yurasova, Olena
2017Кількісні методи оцінювання логістичних ризиківОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкін, Дмитро Сергійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Oklander, Mykhailo; Yashkin, Dmytro
2017Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризикиОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Педько, Ірина Анатолійовна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна; Pedko, Iryna; Педько, Ирина Анатольевна
2014Маркетингові комунікації вищих навчальних закладівОкландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Kudina, Alevtyna; Кудина, Алевтина Владимировна
2015Напрямки модернізації маркетингової освіти в УкраїніОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2017Одеська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікаціїОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, Оксана Іванівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Yashkina, Oksana; Яшкина, Оксана Ивановна
2014Перспективи впровадження hr-брендингу та його вплив на імідж компаніїОкландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna
2014Перспективи диверсифікації виробництва України в умовах інтеграційних процесівЛюзе, Маргарита Володимирівна; Окландер, Михайло Анатолійович; Люзе, Маргарита Владимировна; Oklander, Mykhailo; Liuze, Marharyta; Окландер, Михаил Анатольевич
2016Прогнозування збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетонуОкландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевичo; Pedko, Yryna; Педько, Ирина Анатольевна
2016Професійний стандарт "фахівецьз цифрового маркетингу"Окландер, Михайло Анатолійович; Златова, Ірина Олександрівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Zlatova, Iryna;; Златова, Ирина Александровна
2014Психографічні моделі поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїОкландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhaylo; Pedko, Iryna; Окландер, Михаил Анатольевич; Педько, Ирина Анатольевна
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Татьяна Олеговна
2017Сегментування онлайн спільнотОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Oklander, Mykhailo; Oklander, Tetyana; Окландер, Михаил Анатольевич; Окландер, Татьяна Олеговна
2013Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2014Соціально-відповідальний маркетингОкландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, Mykhailo; Dunaeva, N. V.; Окландер, Михаил Анатольевич; Дунаева, Н.В.
2015Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингуОкландер, Михайло Анатолійович; Романенко, О. О.; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич