Просмотр собрания по группе - Кафедры Кафедра маркетингу

Перейти к: 0-9 А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 38 по 57 из 127 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Использование маркетинговых стратегий в интернет-пространствеЗлатова, И. А.; Шенгелия, Я.
2022Класифікація рекламних заходівКлимова, Єлизавета Ігорівна; Klimova, Elizabeth; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2022Комплекс маркетингуОсипенко, Наталія Валеріївна; Osipenko, Natalia; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
Мар-2018Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попитуКрикавський, Васильович Крикавський; Якимишин, Лілія Ярославівна; Krykavskyi, Vasylovych; Криковский, Васильевич Криковский; Yakymyshyn, Liliia; Якимишин, Лилия Ярославовна
2017Конкурентний аналіз пдприємств машинобудуванняЧукурна, Олена Павлівна; Chukurna, Olena; Чукурная, Елена Павловна
2015Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг")Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна;; Юрасова, Олена Сергіївна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна;; Юрасова, Елена Сергеевна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna; Yurasova, Olena
2013Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємстваОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, Оксана Іванівна; Oklander, Mykhaylo; Yashkina, Oksana; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкина, Оксана Ивановна
2017Кількісні методи оцінювання логістичних ризиківОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкін, Дмитро Сергійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкин, Дмитрий Сергеевич; Oklander, Mykhailo; Yashkin, Dmytro
2022Лідогенерація. Методи залучення нових лідівПроцей, Анна Сергіївна; Protsei, Anna; Конак, Євгенія Іванівна; Konak, Eugenia
2014Маркетинг в рок-музыкеЗлатова, И. А.; Пилипенко, Д.
2014Маркетинг на ринку B2BЗлатова, І. О.; Шудра, В. А.
Май-2014Маркетинг підприємств: сучасний стан та перспективиЧукурна, О. П.; Пяста, Т.
2020Маркетинг як економічна наукаОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo
2015Маркетингова діяльність промислових підприємств в ІнтернетОкландер, Тетяна Олегівна; Литвинюк, Віталій Ігорович; Окландер, Татьяна Олеговна; Литвинюк, Виталий Игоревич; Oklander, Tetyana; Lytvyniuk, Vitalii
2016Маркетингове дослідження арбітражу трафікуЗлатова, І. О.; Купоцва, М. С.
2016Маркетингове дослідження ринку сільськогосподарської продукції та його сегментаціяЗлатова, І. О.; Більмак, А.
Июл-2014Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств УкраїниЯнковий, О. Г.; Іankovyi, O.; Яшкіна, Оксана Іванівна; Yashkina, Oksana
2-Июн-2015Маркетинговий інструментарій розвитку автомобілебудівних підприємствЗлатова, Ірина Олександрівна; Златова, Ирина Александровна; Zlatova, Iryna; Oklander, Mykhailo
2017Маркетинговое исследование потребительских предпочтений на рынке компьютерных игрЗлатова, И. А.; Маковецкая, Д. А.
2017Маркетинговые исследования геймификации как елемента улучшения учебного процессаЗлатова, И. А.; Квахненко, Е. В.