eONPUIR

Recently added

Кафедра інформаційної діяльністі та медіа-комунікацій = Кафедра документознавства та інформаційної діяльності: Recent submissions

  • Кубко, Валентина Петрівна; Компанієць, Ірина; Компаниец, Ирина; Kompaniiets, Iryna; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    Аналізується комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні, її особливості та специфіка. Мета: дослідження особливостей комунікативної стратегії туристичного бізнесу та розгляд основних засобів ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Туренко, Яна; Turenko, Yana; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    The communicative aspect of advertising campaigns development. Objective: To study the characteristics of a qualitive advertising development, and evaluate their effectiveness. The applied methods: system analysis, ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Щербак, Юлія; Щербак, Юлия; Shcherbak, Yuliia; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    The article analyses the peculiarities of color usage in corporate stylde as a means of company communication and identification. Objective: to study the characteristics of colors and types of colors in the corporate ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Баранюк, Анна; Baraniuk, Anna; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2016)
    Висвітлено фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації, а також проаналізовано фірмовий стиль як засіб комунікації, за допомогою якого фірма може впливати на покупця, і як засіб для створення ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2015)
    Обґрунтовується необхідність цілеспрямованого формування іміджу вищого навчального закладу. Мета: дослідження особливостей формування, моніторингу і підтримки (корекції) іміджу, його вплив на цільові групи та конкуренто ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: Вид-во "Гілея", 2015)
    Аналізується проблема формування гендерної культури студентів вищих навчальних закладів. Мета: теоретично обґрунтувати умови формування гендерної культури студентів вищих навчальних закладів. Висновки: гендерна культура ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentina (Київ: ПП Вид-во "Гілея", 2014)
    Аналізуються рекламні репрезентації гендерних образів, їх динаміка в системі ціннісних пріоритетів соціуму. Мета: дослідження особливостей змін гендерних образів як репрезентантів соціальної дійсності на різних етапах ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Київ: ВІРУАН, 2012)
    Розглядається міждисциплінарний підхід до інтерпретації поняття корпоративної культури вищого навчального закладу як соціокультурного феномену.
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentina (Київ: ВІРУАН, 2012)
    Аналізуються експрес-методи діагностики корпоративної культури вищих навчальних закладів. Описується застосування найбільш поширених методів та, зокрема, методики ОСАІ, що допомагає побудувати профіль корпоративної культури ...
  • Кубко, Валентина Петровна; Кубко, Валентина Петрівна; Kubko, Valentyna (Київ: ВІР УАН, 2012)
    Рассматриваются основные этапы формирования, изменения и усовершенствования корпоративной культуры высших учебных заведений Украины. Определены механизмы трансформации корпоративной культуры вузов и проанализированы средства ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Дніпро: Грані, 2017)
    Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та виявлення шляхів формування корпоративної культури як основи вищої освіти. Аналізуються передумови та основні аспекти формування корпоративної культури вищих навчальних ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Дніпропетровськ: Вид-во «Грані», 2014)
    Метою дослідження є розкриття сутності символічного блоку корпоративної культури та його роль у становленні й розвитку сучасної організації. Аналізується символічна складова корпоративної культури сучасних організацій. ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Книжкова палата України, 2014)
    Проаналізовано основні аспекти формування корпоративної культури вищих навчальних закладів України. Обґрунтовано практичні рекомендації щодо напрямів і методів удосконалення корпоративної культури, створення її ефективної ...
  • Кубко, Валентина Петрівна; Кубко, Валентина Петровна; Kubko, Valentyna (Книжкова палата України, 2011)
    Аналізується культурологічний підхід до вивчення корпоративної культури вищих навчальних закладів України як освітніх корпорацій. Такий підхід допомагає розширити функції університетів у суспільстві, сприяє інноваційному ...
  • Лугова, Тетяна Анатоліївна; Раєва, В.Р.; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana (Одеса: Екологія, 2018-05)
    В роботі проаналізовано перспективи та переваги гейміфікаційного підходу до вивчення основних проблемних питань класифікації технологічної документації.
  • Лугова, Тетяна Анатоліївна; Лись, Д. А.; Луговая, Татьяна Анатольевна; Luhova, Tetiana (Одеса: Екологія, 2018-05)
    Охарактеризовано функціональні можливості використання UML-моделювання при проектуванні комп’ютерних ігор.
  • Мельник, Світлана Михайлівна; Зачко, В.І.; Мельник, Светлана Михайловна; Melnyk, Svitlana (Одеса: Екологія, 2018-05)
    В даній роботі розглядається соціальна мережа стосовно функціонування сторінки GameHub на фейсбусі як форма та засіб комунікації, а також доглядається вплив соціальних мереж на спілкування між людьми.
  • Будьонний, О.П.; Горбатенко, А.А.; Мельник, Світлана Михайлівна; Мельник, Светлана Михайловна; Melnyk, Svitlana (Одеса: Екологія, 2018-05)
    В даній роботі розглядається специфіка комунікації, яка відбувається за допомогою візуальних засобів передачі інформації в процесі педагогічного спілкування та в сфері освіти, й засоби використання візуальної складової в ...
  • Бірюкова, Тетяна Леонідівна; Abrosimova, Ann; Бирюкова, Татьяна Леонидовна; Biriukova, Tetiana (Полтава : Сімон, 2017-09)
    A short review of the main trends of the IT market and its peculiarities for the USA was made. The importance of using IT in US enterprises for documentary information support of production and logistics ...
  • Спрінсян, Василь Георгійович; Спринсян, Василий Георгиевич; Sprynsyav, Vasyl (Полтава : Сімон, 2017-09)
    Проаналізовано інформаційне забезпечення прийняття управлінських рішень в кадровому менеджменті, охарактеризовано класифікацію управлінських рішень, розкрито види інформаційних ресурсів і їх вплив на ...